Wakacyjny kitesurfing
Wspólna akcja TEQUILAPolska, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Mayer oraz Centrum Językowe Idea
Agencja TEQUILAPolska, The Lorenz Bahlsen Snack-World (marka Crunchips), Mayer (marka DC oraz nowa marka Coalition), Centrum Językowe Idea zaangażowały się w projekt "Wake.pl". Od początku czerwca w ramach projektu rozpoczęła działalność szkoła kitesurfingu "Wake.pl" na Helu. Za całość działań odpowiada Q&AConsulting. Patronem medialnym projektu jest Radiostacja.
Dział kreacji agencji TEQUILAPolska przygotował wszystkie materiały promocyjne oraz projekt strony internetowej www.wake.pl. The Lorenz Bahlsen Snack-World wsparł zakup sprzętu sportowego. Z kolei Mayer przekazał markowe ubrania dla instruktorów szkoły.
- Włączyliśmy się w projekt "Wake.pl", ponieważ kitesurfing w oryginalny sposób nawiązuje do przyjętych przez agencję wartości: odwaga, rzetelność, otwartość. Uprawianie tego sportu, podobnie jak praca w agencji, wymaga entuzjazmu, ale także konsekwencji w działaniu, wiąże się z podejmowaniem ryzyka i wykraczaniem poza stereotypy - powiedział Michał Lehmann dyrektor generalny TEQUILAPolska.
Celem projektu jest popularyzowanie sportów ekstremalnych. W ramach "Wake.pl" organizowane będą zawody w kitesurfingu, snowboardzie, wyjazdy, szkolenia grupowe i indywidualne dla pracowników, obozy młodzieżowe.
Kite jest dyscypliną sportową ciągle nową, ale od kilku sezonów bardzo popularną w Europie i budzącą coraz większe zainteresowanie w Polsce. Łączy w sobie elementy windsurfingu, paralotniarstwa oraz jazdy na wakeboardzie. Najlepszym miejscem w Polsce i jednym z lepszych w Europie do uprawiania kitesurfingu jest Półwysep Helski ze względu na specyficzne warunki atmosferyczne i linii brzegowej.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjny kitesurfing