Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. W kampanii Boczarska, Kubicka, Janiak, Gąsiorowska
"Różowa Wstążka Estée Lauder Companies" to tytuł kampanii edukacyjnej marki kosmetycznej Estée Lauder, której celem jest walka z rakiem piersi. Partnerem akcji jest Warsaw Creatives.
Wśród polskich ambasadorów akcji Różowa Wstążka ELC znaleźli się: Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka.
Kampania ruszyła 1 października, wraz z publikacją na koncie instagramowym Magdy Boczarskiej czarno-białego zdjęcia autorstwa fotografki Zuzy Krajewskiej. Zdjęcie Boczarskiej oznaczone zostało, nawiązującą do symbolu kampanii, różową „wstążką”, która łączyć będzie fotografie wszystkich biorących w akcji osób.
Akcję wspierają m. in. Roma Gąsiorowska, Zosia Ślotała czy Urszula Dębska. Uzupełnieniem kampanii prowadzonej w social mediach jest wydanie przewodnika do samobadania piersi dla kobiet ze zdjęciami Zuzy Krajewskiej. Materiał będzie dostępny w wersji drukowanej w salonach Sephory oraz Douglas, a także w wersji elektronicznej.
Warsaw Creatives jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, produkcję zdjęć i video oraz projekty graficzne materiałów drukowanych tegorocznej kampanii.
Dołącz do dyskusji: Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. W kampanii Boczarska, Kubicka, Janiak, Gąsiorowska