Warka Energy w nowej kampanii stawia na Gez Z
Rusza kampania reklamowa piwa bezalkoholowego Warka Energy (Grupa Żywiec). W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
W kampanii Warki Energy wykorzystane zostały motywy z klipów i rolek, które Gen Z&Y codziennie ogląda na swoich ekranach – wszystko pod hasłem „Włącz się”. Ważnym elementem spotów jest wspólne spędzanie czasu ze znajomymi podczas wykonywania codziennych czynności – takich jak jedzenie na mieście, jazda na desce, granie w gry, czy po prostu zwykłe rozmowy.
Warka reklamuje wariant bezalkoholowy
W winietach pojawiają się również neonowe napisy, które od tego sezonu są wykorzystywane na puszkach Warki Energy. Od marca produkt dostępny jest w dwóch nowych smakach – Warka Energy 0,0% Original i Warka Energy 0,0% Arbuz.
Spoty można oglądać od 13 maja w telewizji oraz digitalu. Kampania będzie miała również wsparcie na nośnikach OOH oraz w PR. W promocję Warki Energy zaangażowani zostaną także influencerzy.
Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Projekty opakowań przygotowały agencje Global Shopper Marketing oraz Cream. Za projekt POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio, a wyreżyserował Mac Adamczak. Postprodukcją zajęło się studio AIO Post, za udźwiękowienie odpowiada Studio Głośno.
Dołącz do dyskusji: Warka Energy w nowej kampanii stawia na Gez Z