„Warsaw Shore - Summer Camp 2” oglądało 97 tys. widzów. „Niesłabnąca popularność formatu”
Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 97 tys. widzów. W porównaniu do piątej serii programu, emitowanej wiosną ub.r., produkcja zyskała 13 tys. oglądających. - Jesteśmy zadowoleni z formatu, przyjął się w Polsce i cieszy się niesłabnącą popularnością widzów - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN.
Premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore. Summer Camp 2” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 28 sierpnia do 13 listopada ub.r. Następnego dnia po premierze w MTV odcinki „Summer Campu 2” pojawiały się na platformie Player.pl.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przekazanych przez nadawcę, produkcję oglądało średnio 97 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,34 proc. udziału w grupie 4+ oraz 2,38 proc. w grupie 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził siódmy odcinek wyemitowany 9 października - obejrzało go średnio 135 tys. osób. Ponadto pierwszy odcinek „Warsaw Shore. Summer Camp 2” był najlepszym otwarciem sezonu ze wszystkich dotychczasowych edycji, gromadząc przed telewizorami 90 tys. widzów.
Wakacyjna odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do emitowanej rok temu pierwszej serii „Summer Campu” straciła 19 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 11 października 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku) oglądało średnio 116 tys. osób. Z kolei w porównaniu do wiosennej edycji „WS” zakończony w zeszłą niedzielę „Summer Camp 2” zyskał o 13 tys. widzów („Warsaw Shore 5” śledziło średnio 84 tys. osób).
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności „Warsaw Shore. Summer Camp 2”. Format ten fantastycznie przyjął się w Polsce, cieszy się niesłabnącą popularnością widzów, którzy stale chcą oglądać kolejny, szósty już sezon przygód szalonych imprezowiczów. Nasi Ekipowicze są szczerzy, bliscy naszym widzom i coraz częściej pojawiają się w nowych kontekstach m.in. w naszym nowym programie „Ex na plaży”, czy na czerwonym dywanie gali MTV EMA 2016 w Rotterdamie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w Viacom International Media Networks.
„Warsaw Shore. Summer Camp 2” realizowany był w lipcu w Mielnie. Programowi towarzyszyła kampania promocyjna w internecie oraz działania niestandardowe m.in. live chat z uczestnikami przed premierą niedzielnego odcinka. Producentem wykonawczym jest Dragon Head.
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore - Summer Camp 2” oglądało 97 tys. widzów. „Niesłabnąca popularność formatu”