Warszawa promuje się roślinami wyrastającymi ze słupów reklamowych
Firma Warexpo na zlecenie Zarządu Zieleni miasta Warszawy realizuje niestandardową kampanię outdoorową. W jej ramach z trzech słupów reklamowych tej firmy wyrosły rośliny.
Słupy z roślinami są zlokalizowane w trzech miejscach w centrum Warszawy: na ul. Marszałkowskiej przy metrze Świętokrzyska, w okolicy TR Warszawa oraz na Placu Trzech Krzyży przy Ministerstwie Gospodarki.
- Realizowana na zlecenie Zarządu Zieleni kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku naszego klienta jako opiekuna i zarządcy warszawskich terenów zieleni. Realizuje ona także założenia, jakimi kieruje się Warexpo, tworząc inteligentną reklamę przyjazną dla miasta i jego mieszkańców - mówi Aleksandra Derc-Jasińska, kierowniczka działu marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.
Na 5-metrowym słupie przy metrze Świętokrzyska pojawił się miniaturowy las: bluszcze, paprocie i mech. pióropusznik strusi oraz turzyca oszimska. Na Marszałkowskiej w okolicy ulicy Zoli słup zdominowały barwy jesieni i takie rośliny, jak ognik szkarłatny i turzyca włosowa. Z kolei na słupie na Placu Trzech Krzyży powstała romantyczna kompozycja, w której dominuje przygaszona zieleń traw oraz pudrowy róż rozchodnika karpackiego.
Rośliny wybrała i „zasadziła” Katarzyna Dziedzic ze Schroniska dla roślin, a o konstrukcje zadbał Krzysztof Ruść.
- Zieleń przenika przez miejską architekturę. Gdy rozwijamy i projektujemy ulice Warszawy, pamiętamy o tym, by zdobiły je liczne drzewa i krzewy. Tym razem nasi miejscy ogrodnicy chcąc przypomnieć, jak dużą rolę w środowisku odgrywa natura, postanowili zasadzić rośliny w niecodzienny sposób. Zamiast reklam mieszkańcy zobaczą atrakcyjne ogrody - mówi Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy.
Projekt dla m.st. Warszawy przygotowała firma Warexpo. Ogrody będą zdobiły stołeczne ulice do połowy grudnia.
Dołącz do dyskusji: Warszawa promuje się roślinami wyrastającymi ze słupów reklamowych