Wartość sprzedaży wzrosła o 55 proc.
home.pl osiągnął rekordowy wzrost sprzedaży usług internetowych w pierwszym kwartale 2006 roku.
Wartość sprzedaży usług internetowych home.pl w pierwszym kwartale 2006 roku wyniosła 4,77 mln zł i była wyższa o ponad 55 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 roku. Zysk brutto* wypracowany przez firmę w pierwszych 3 miesiącach roku wyniósł 1,01 mln zł i był wyższy o ponad 25 proc. niż rok wcześniej.
Znaczny wzrost wartości sprzedaży home.pl został osiągnięty dzięki rosnącemu popytowi na usługi serwerów WWW (Business Starter, Business Server i Business Server Pro) oraz domen internetowych ze strony małych i średnich przedsiębiorstw. Dynamicznie rozwijała się również sprzedaż usługi serwerów dedykowanych adresowanej do większych organizacji.
- Osiągnięty wzrost wartości sprzedaży w pierwszym kwartale pozytywnie nas zaskoczył, był o 10 proc. wyższy od prognozowanego. Dzięki dobrej sprzedaży domen internetowych z końcówką .EU możliwy jest jego dalszy wzrost w kolejnych kwartałach – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
Dołącz do dyskusji: Wartość sprzedaży wzrosła o 55 proc.