SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WeAreMedia kończy obsługę InPostu i Paczkomatów 24/7

WeAreMedia zakończyła pracę w social mediach dla InPostu i Paczkomatów 24/7. Agencja wypowiedziała umowę kontrolującej te marki firmie InPost.

Przedstawiciele WeAreMedia jako powód zakończenia współpracy z InPostem wymieniają istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej. – Od 5 listopada nasza agencja nie reprezentuje marek InPost i Paczkomaty w mediach społecznościowych – mówi Tomasz Olejnik, CEO i creative director WeAreMedia.

Przypomnijmy, że w ramach tej obsługi WeAreMedia przygotowała m.in. dwie aplikacje konkursowe na Facebooku, w tym bardzo popularne Paczkobranie.

Agencja otrzymała za nie nagrodę Best In Show w tegorocznym konkursie Mixx Awards (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: WeAreMedia kończy obsługę InPostu i Paczkomatów 24/7

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
Jak zwykle - sukces ma wielu ojców - najcześciej Ci najmnie za niego odpowiedzialni zaczynają się panoszić w swojej kuchni, dla ktorej zatrudnili szefa... i nagle okazuje się, że inpost wie lepiej jak zrobić polędwiczki...
Wcale ię nie dziwię decyzji WeAreMedia - też kończę wspólpracę z klientami, których decyzje mogą wpłynąć niekorzystnie na ocenę moich działań.
0 0
odpowiedź
User
Moonopol.pl
Jak nie wiadomo o co chodzi (a w tym przypadku "istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej" jest zasłoną dymną) to chodzi o wynagrodzenie. Czyżby istotne różnice pojawiły się po sukcesie kampanii prowadzących na rzecz InPost? Na InternetBeta (to naprawdę chwilę temu) biła taka miłość od tego związku że każde słowo krytyki nie mogło się przecisnąć przez aurę super-świetnej-współpracy. Czyżby klient chciał nowe działania na tych samych warunkach co wczesniej? ;-)
0 0
odpowiedź
User
ha!
I bardzo dobrze! Dobra dezycja. Jak cwaniakują to niech sami sobie szukają "Łosia" lub kogoś kto zrobi im "coś" niemal za darmo
0 0
odpowiedź