Wędliny Henryk Kania promowane z „Autami 2” (wideo)
Rusza kampania reklamowa wędlin Henryk Kania związana z filmem „Auta 2”. Akcję przygotowały firmy Gynkar, Disneymedia+ i Partner of Promotion.
Startująca 25 czerwca kampania wędlin Henryk Kania związana jest związana z filmem dla dzieci „Auta 2”, który 29 czerwca wchodzi do polskich kin. Akcja obejmuje przede wszystkim rodzinny konkurs dla najmłodszych. W kampanii wykorzystywany jest spot nawiązujący do filmu „Auta 2”.
Reklama będzie emitowana w kanałach Disney Channel i Disney XD, a kampania obejmie też prasę („Kaczor Donald”, „Kubuś Puchatek” i „Auta”) oraz internet (serwis Disney.pl i strona internetowa ZPM Henryk Kania). Akcję - zaplanowaną do 30 lipca - przygotowały firma Gynkar (kreacja i produkcja reklam), zespół Disneymedia+, odpowiedzialny w The Walt Disney Company (Polska) za obsługę mediową kampanii, oraz agencja Partner of Promotion (działania PR).
Dołącz do dyskusji: Wędliny Henryk Kania promowane z „Autami 2” (wideo)