Ikea stawia na sztuczne mięso. The Vegetarian Butcher od Unilever
IKEA wprowadza do swoich restauracji nowe danie - penne z wegańskim sosem bolońskim i „roślinnym” mięsem. Receptura powstała we współpracy z The Vegetarian Butcher - marką koncernu Unilever.
Wegańskie penne to kolejna bezmięsna propozycja w restauracjach IKEA. Szwedzka sieć ma już w ofercie wprowadziła m.in. roślinne klopsy, wege hot dogi i lody.
- Cały czas staramy się rozwijać naszą ofertę gastronomiczną, także o produkty w całości przygotowane na bazie składników roślinnych. Chcemy odpowiadać na wyzwania stojące przed branżą spożywczą, jeżeli chodzi o kwestie zrównoważonego rozwoju, a także na oczekiwania naszych klientów, którzy chętnie sięgają po roślinne wersje naszych produktów. Świadczy o tym popularność warzywnych klopsów, wege hot doga, a także wegańskich lodów truskawkowych, które na stałe są w naszej ofercie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Jachimczak, country commercial & range manager z IKEA.
Wegańskie penne w IKEA - cena, skład, dostępność
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nowość została opracowana przez markę Unilevera The Vegetarian Butcher, wyłącznie dla restauracji IKEA w Polsce. Można je kupić we wszystkich sklepach szwedzkiej sieci. Cena dania to 8,99 zł.
Makaron sprzedawany jest w ramach sezonowej oferty restauracji IKEA do 17 marca 2020 roku.
W skład wchodzi bezmięsnego penne wchodzą: makaron rurki penne z wegańskim sosem bolognese przygotowanym z sosu pomidorowego i wegańskiego mielonego na bazie soi, podane z wegańskim tartym Gran Vegiano.
- Produkty The Vegetarian Butcher to wegetariańskie mięso niczym nie ustępujące pod względem tekstury i smaku mięsu zwierzęcemu - tłumaczy Adrian Kociemba, food service marketing lead North&East Europe z Unilever.
W ubiegłym roku marka ta stworzyła dla Burger Kinga recepturę bezmięsnego burgera. Dalsze plany obecności The Vegetarian Butcher w Polsce nie są jeszcze potwierdzone.
Dołącz do dyskusji: Ikea stawia na sztuczne mięso. The Vegetarian Butcher od Unilever