SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wella niestandardowo na nośnikach AMS

Nowatorska kampania Welli na citylightach AMS

Po raz pierwszy Wella zdecydowała się na prezentację swoich produktów - przeznaczonej dla młodzieży linii kosmetyków do pielęgnacji włosów Shock Waves - na nośnikach typu citylight, na których plakat zastąpiono powierzchnią lustrzaną.

We wszystkich nośnikach wykorzystanych w kampanii zastosowano płytę ze specjalnego tworzywa imitującego lustro, na którą nadrukowano plakat. Na utrzymanym w bardzo nowoczesnej, dynamicznej konwencji layoucie widnieją dwie stylizowane głowy: chłopaka i dziewczyny. W miejscu twarzy podłożono powierzchnię lustrzaną, co ma zachęcać do sprawdzenia jak w danej fryzurze będzie wyglądała osoba patrząca na plakat. Wella po raz pierwszy korzysta z tego rodzaju zabiegu.

Kampania rozpoczęła się 1 maja i potrwa do końca miesiąca. Citylighty ulokowane są w Gdańsku i Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

AMS wielokrotnie już realizował nietypowe kampanie na swoich nośnikach.

"Zawsze staramy się przedstawiać Klientom pełną paletę możliwości naszych nośników. W przypadku tej kampanii, dzięki zastosowaniu nietypowych rozwiązań, Klient znakomicie wykorzystał i wzmocnił jedne z najważniejszych cech citylightu - bliskość odbiorcy i szczególnie długi czas kontaktu z przekazem reklamowym."- mówi Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyrektor ds. Sprzedaży.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy MediaCom. Kreację layoutu przygotowała agencja Brainshop U-boot. Właścicielem marki Wella jest koncern Procter&Gamble.

Dołącz do dyskusji: Wella niestandardowo na nośnikach AMS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl