"Weź to na sen" w kampanii Senomagu (wideo)
Pod hasłem "Weź to na sen" ruszyła kampania reklamowa środka nasennego Senomag. Akcja obejmuje telewizję i prasę.
Rozpoczęta 18 stycznia kampania reklamowa Senomagu podkreśla, że środek ten ułatwia zasypianie osobom żyjącym w stresie. Przekaz pod hasłem "Weź to na sen" wspiera wprowadzenie do sprzedaży produktu dostępnego w aptekach bez recepty.
Akcja jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVP, Polsacie, TVN, TVN4, TVN7, TVP3 i kanałach z pakietu AT Media) oraz prasie (czasopisma kobiece, poradnikowe i telewizyjne). Kreację kampanii przygotowała agencja Red 8, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: "Weź to na sen" w kampanii Senomagu (wideo)