Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton
Na rynku usług marketing automation pojawił się nowy gracz - firma Vecton. Założycielami spółki są grupa digitalowa Whites oraz Arkadiusz Kustra.
Celem agencji Vecton jest "pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi marketing automation oraz customer data platforms", jak podano w komunikacie dla mediów. Założycielami przedsięwzięcia są Arkadiusz Kustra (będący też prezesem agencji) i grupa digitalowa Whites.
Arkadiusz Kustra ostatnio zarządzał polskim oddziałem client services Exponea. W przeszłości m.in. tworzył i rozwijał dział badań i analiz Gazeta.pl, współnadzorował rozwój Polskich Badań Internetu, wdrażał rozwiązania big data do personalizacji treści i reklamy w internecie.
Zespół Vecton tworzą także Dawid Szymula - sales director, Agata Szymańska - business consultant, Karolina Lipińska - business consultant, Olek Karaszewski - customer data platform analyst.
- Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji - podkreśla Arkadiusz Kustra, CEO Vecton.
Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii marketing automation oraz customer data platform. Od chwili startu agencja obsługuje kilkunastu klientów.
Dołącz do dyskusji: Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton