Widownia meczu Polska-Kazachstan w większości ze smartfonami z Androidem
Połowa przebadanej widowni podczas niedawnego meczu Polska-Kazachstan na PGE Narodowym w ramach eliminacji piłkarskich mistrzostw świata to osoby w przedziale wiekowym 30-40 lat. 86% kibiców na trybunach korzystało ze smartfonów z systemem Android - wynika z badania Selectivv i Urban Communications.
Nieco więcej niż co trzeci badany to abonent operatora Orange. W trakcie meczu fani zdecydowanie najczęściej odwiedzali serwisy sportowe. W czołowej trójce znalazły się Sportowefakty.wp.pl, Sport.pl oraz Przegladsportowy.pl.
O osobach zgromadzonych na trybunach PGE Narodowego można również dowiedzieć się tak szczegółowych rzeczy, jak fakt kupowania w marketach Castoramy i Leroy Merlin (62% badanych).
Okazało się również, że podobną grupę stanowią osoby aktywnie śledzące w swoich telefonach informacje sportowe. Ponadto tylko 15% z osób zgromadzonych na trybunach aktywnie uprawia sport.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Selectivv przy współpracy z agencją marketingu sportowego Urban Communications. Przeprowadzono analizę 27 921 smartfonów (49% z ogólnej liczby fanów na stadionie) należących do kibiców reprezentacji Polski podczas meczu eliminacji mistrzostw świata z Kazachstanem na PGE Narodowym. Do przeprowadzenia badania wykorzystano metodę geotrappingu, czyli oznaczania użytkowników mobile przebywających w danym czasie w danym miejscu.
Dołącz do dyskusji: Widownia meczu Polska-Kazachstan w większości ze smartfonami z Androidem