Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Trzy pierwsze odcinki serialu „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, nadawanego od 4 lutego w niedziele o 21:00 w Polsacie, oglądało średnio 4,27 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 24,75 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Natomiast emitowany niemal w tym samym czasie na antenie TVP2 (godz. 21:10) program rozrywkowy „Zakręcony tydzień” przyciągał przed telewizory przeciętnie raptem 1,32 mln osób, a w czasie jego emisji udziały Dwójki w rynku telewizyjnym wyniosły zaledwie 7,82 proc.
CSI - Polsat | Wszyscy 4+ |
|
|
Data | AMR | AMR % | SHR % |
04-02-2007 | 4 670 936 | 12,98% | 27,36% |
11-02-2007 | 4 079 025 | 11,34% | 23,71% |
18-02-2007 | 4 065 679 | 11,30% | 24,40% |
średnia | 4 268 601 | 11,68% | 24,75% |
Zakręcony - TVP2 | Wszyscy 4+ |
|
|
Data | AMR | AMR % | SHR % |
04-02-2007 | 1 319 310 | 3,67% | 7,78% |
11-02-2007 | 1 554 251 | 4,32% | 9,14% |
18-02-2007 | 1 100 997 | 3,06% | 6,65% |
średnia | 1 317 651 | 3,66% | 7,82% |
W grupie widzów w wieku 16 – 49 lat przewaga serialu Polsatu nad Dwójkową audycją była jeszcze większa. Udziały „CSI: Kryminalne zagadki Miami” w tej grupie wyniosły 31,29 proc., czyli były większe niż w grupie widzów ogółem, zaś udziały „Zakręconego tygodnia” kształtowały się na poziomie 6,89 proc, czyli były niższe niż u wszystkich osób w wieku powyżej 4 lat.
CSI | 16-49 |
|
|
Data | AMR | AMR % | SHR % |
04-02-2007 | 2 827 293 | 14,94% | 34,14% |
11-02-2007 | 2 506 810 | 13,25% | 30,23% |
18-02-2007 | 2 487 906 | 13,15% | 31,05% |
średnia | 2 564 797 | 13,56% | 31,29% |
Zakręcony ... | 16-49 |
|
|
Data | AMR | AMR % | SHR % |
04-02-2007 | 556 380 | 2,94% | 6,76% |
11-02-2007 | 684 285 | 3,62% | 8,29% |
18-02-2007 | 457 980 | 2,42% | 5,73% |
średnia | 562 651 | 2,97% | 6,89% |
Liderem oglądalności w niedziele w godz. 21:00 – 21:55 jest telewizyjna Jedynka. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, na trzecim - TVN, a dopiero na czwartym - Dwójka. W komercyjnej grupie docelowej (16 – 49) to Polsat jest liderem, minimalnie wyprzedzając Jedynkę, zaś Dwójka również zajmuje czwartą pozycję.
| Wszyscy 4+ |
|
|
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVP1 | 6 062 876 | 0,17 | 35,85 |
Polsat | 4 037 881 | 0,11 | 23,87 |
TVN | 2 913 983 | 0,08 | 17,24 |
TVP2 | 1 215 200 | 0,03 | 7,17 |
| 16-49 |
|
|
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
Polsat | 2 460 774 | 13,01% | 30,12% |
TVP1 | 2 320 625 | 12,27% | 28,40% |
TVN | 1 577 683 | 8,34% | 19,33% |
TVP2 | 517 905 | 2,74% | 6,33% |
„CSI: Kryminalne zagadki Miami” to amerykański serial opowiadający o zespole ekspertów policyjnych, rozwiązujących tajemnice skomplikowanych zbrodni. Bohaterowie korzystają przy tym z najnowszych zdobyczy techniki laboratoryjnej i osiągnięć nauki. Do grupy śledczej, którą dowodzi Horatio Caine należą: specjalistka od batalistyki Calleigh Dusquene, Eric Delko, detektyw Tim Speedle i pani koroner, dr Alex Woods.
„Zakręcony tydzień” to widowisko telewizyjne, w którym troje uczestników zostaje na tydzień całkowicie odizolowanych od świata. Po tygodniu, bezpośrednio z miejsca odosobnienia, trafiają do studia telewizyjnego, gdzie odpowiadają na pytania związane z bieżącymi wydarzeniami minionych siedmiu dni. Twórcy programu prezentują im prawdziwe i sfingowane informacje. Zadaniem zawodników jest wskazanie, które z podanych wiadomości zdarzyły się na prawdę. Program prowadzą Wojciech Jagielski i Ewelina Kopic.
Dołącz do dyskusji: Widzowie wolą kryminalne zagadki niż Jagielskiego