„Więcej dobrego” - McDonald’s reklamuje Grand Bic Maca (wideo)
McDonald’s Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego burgera Grand Big Mac. Działania, pod hasłem „Więcej dobrego”, przygotowały i realizują dla marketera DDB & tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
Reklamy pokazują zabawne dialogi dwóch przyjaciół, którzy w czasie podróży samochodem rozmawiają o burgerze Grand Big Mac i nie tylko. Bohaterowie kampanii pojawiają się zarówno w 30-sekundowym spocie telewizyjnym (od wczoraj emitowanych w kanałach ogólnych i tematycznych), jak i w serii klipów udostępnionych w internecie.
Oprócz spotów kampania obejmuje komunikację rozmiaru nowego burgera w niestandardowe reklamy na Facebooku oraz outdoorowe.
Nową ofertę McDonald’s uzupełnią Chicken Big Mac, chrupserki z sosem żurawinowym, a także podwójne duże frytki z dwoma sosami do wyboru.
Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei agencja 24/7 Communication jest odpowiedzialna za działania PR.
Dołącz do dyskusji: „Więcej dobrego” - McDonald’s reklamuje Grand Bic Maca (wideo)