Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'
Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more"(Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartośćpisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.
Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy"Marketing&more" (Medical Tribune Polska)zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma byćteraz więcej treści dotyczących marketingu.
Wydawca zdecydował się na zmianę formatu miesięcznika na A4, bojest on typowy dla innych magazynów drukowanych i wygodniejszy dlaczytelników (zmieści się w torebce, aktówce czy torbie zlaptopem).
Od wrześniowego numeru "Marketing&more" w swoich materiałachma docierać bardziej do istoty marketingu. - Będziemy prezentowaćmarketing mix we właściwych proporcjach - w takich w jakich zajmująsię nimi marketerzy - tłumaczy nam Agnieszka Gołąbek, PR managermagazynu.
Informuje ona, że w tytule pojawi się np. więcej wywiadów zmarketerami na temat strategii ich marek czy więcej informacji otrade marketingu. - Nie rezygnujemy jednak z żadnej zdotychczasowych rubryk czy tematów tylko inaczej zostaną rozłożoneakcenty - zastrzega Gołąbek.
Wrześniowe wydanie magazynu "Marketing&more" od 9 września wsprzedaży w standardowej cenie 15 zł. Liczy w sumie 76 stron.
Zmianom w miesięczniku towarzyszyć będzie tygodniowa kampaniainternetowa pod hasłem "Więcej marketingu w nowym formacie".
Dołącz do dyskusji: Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'