SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej na reklamę w kinach i na outdoorze - o 64/12 proc.

W I kwartale br. cennikowe wydatki na reklamę kinową wzrosły w skali roku o 64 proc. Natomiast na reklamę outdoorową wydano 12 proc. więcej.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że od stycznia do marca br. cennikowo na reklamę kinową przeznaczono w Polsce 193,6 mln zł. To o 64 proc. więcej niż rok wcześniej.a

>>> Gazety mniej z reklam: GW w dół o 10 proc., a Fakt o 20 proc.
>>> Magazyny więcej z reklam, tylko Wprost i Tele Tydzień w dół
>>> Reklama radiowa w I kw.: Jedynka i Eska Rock mocno w górę, Radio Eska w dół

Natomiast cennikowe wydatki na reklamę outdoorową według Kantar Media wyniosły w I kwartale br. 301,3 mln zł, co oznacza wzrost w skali roku o 12,4 proc. Przy czym zgodnie z danymi Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej kilkanaście największych firm oferujących nośniki outdoorowe faktycznie od stycznia do marca br. zarobiło 122 mln zł, czyli 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowe dane).

 

Dołącz do dyskusji: Więcej na reklamę w kinach i na outdoorze - o 64/12 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl