Więcej stron w Boutique
Noworoczny numer ukazał się w zwiększonej objętości i zawiera dwa dodatki tematyczne
Po raz drugi w miesięczniku "Boutique" ukazała się wkładka "O Twoim mężczyźnie", która na stałe zagości w magazynie. Redakcja planuje też comiesięczne dodatki dotyczące m.in. pielęgnacji, fitness, turystyki.
"Z naszych badań wynika, że czytelniczki bardzo cenią sobie formułę dodatków tematycznych - mówi Anna Michałowska-Ziegler, naczelna Boutique - Ułatwiają one prezentację informacji, dają też poczucie otrzymania czegoś więcej niż samo pismo."
W najnowszym numerze Boutique publikuje ekskluzywne wywiady z Catherine Zeta-Jones i Bradem Pitem - bohaterami filmu "Ocean's Twelve Dogrywka". Materiały pozyskane zostały dzięki bliskiej współpracy z firmą Warner Bros. Hitem numeru jest też awangardowa sesja mody ślubnej (magazyn jest partnerem Targów Mody Ślubnej odbywających się w dniach 7-9 stycznia na warszawskim Torwarze) i dodatek zawierający horoskopy i przepowiednie na 2005 rok.
Boutique ukazuje się od września 2004 roku (od 1992 roku pod tytułem "MISS").
"Jesteśmy mile zaskoczeni ciepłym przyjęciem ze strony czytelniczek - mówi Ewa Pykało, Dyrektor Wydawnicza. - Udało nam się precyzyjnie dotrzeć do planowanej grupy docelowej (kobiety 18-25 lat), z numeru na numer rośnie też sprzedaż. Myślę, że nie bez znaczenia jest tu cena pisma - 2,95 zł, najatrakcyjniejsza w całym segmencie."
Wydawnictwo planuje poszerzanie oferty związanej z Boutique, m.in. przez publikacje wydań specjalnych "Boutique Poleca" oraz zwiększenie interakcji z czytelniczkami. Wkrótce nową formułę otrzyma stała akcja "Polowanie na ciuchy".
Więcej będzie także niestandardowych konkursów, dających np. możliwość odbycia stażu w ciekawych firmach.
Dołącz do dyskusji: Więcej stron w Boutique