Więdłocha, Bujakiewicz, Kreft, Karwan promują proekologiczne działania Garnier
Marka kosmetyczna Garnier zaprosiła do współpracy znane kobiety, które swoim zachowaniem w życiu codziennym inspirują do zmiany nieekologicznych przyzwyczajeń. „Green Squad” to pierwszy proekologiczny kolektyw Garnier, który tworzą m.in. Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak.
W ramach strategii Green Beauty marka zobowiązała się do zielonych zmian na dwóch poziomach. Na jednym – przechodzi transformację wewnętrzną, na przykład udoskonalając formuły produktów, czy wykluczając użycie „vergin plastic” z opakowań, a na drugim - podejmuje działania na rzecz promocji zielonego piękna. Celem Garnier jest edukacja oraz inspiracja nie tylko konsumentów, lecz także całej branży kosmetycznej do zmiany przyzwyczajeń na bardziej przyjazne naszej Planecie.
Firma zwraca uwagę, że dzisiejsi konsumenci wymagają od marek szczerej i wiarygodnej komunikacji, aby móc podejmować świadome decyzje zakupowe. Zadaniem Green Squadu jest ułatwienie tych wyborów, poprzez komunikowanie działań jakie Garnier podejmuje w ramach strategii Green Beauty.
Green Squad będzie edukować, czym są zielone zobowiązania marki i co one realnie oznaczają oraz udowadniać, że działania komercyjne można połączyć z użytecznością społeczną. Będzie też uczestniczyć i zachęcać do udziału
w wydarzeniach Garnier, np. na rzecz walki z zanieczyszczeniami plastikiem, który został wyprodukowany i zalega jako odpad.
Green Squad tworzą ambasadorki marki: Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, oraz twórczynie internetowe i influecnerki takie jak: Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 minut spokoju, Na piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight.
Dołącz do dyskusji: Więdłocha, Bujakiewicz, Kreft, Karwan promują proekologiczne działania Garnier