Wielcy reklamodawcy z Joost
31 największych reklamodawców z całego świata podpisało umowy z telewizją internetową Joost.
Joost będą wspierać m.in. Coca-Cola, Hewlett-Packard, Intel, Nike, Visa, United Airlines, Procter & Gamble, Electronic Arts, Sony, Microsoft, Motorola, General Motors, IBM, L'Oreal, Nokia i Vodafone.
Joost to darmowa telewizja online. Założyli ją Niklas Zennstrom i Janus Friis, twórcy Skype i Kazaa. Obecnie projekt znajduje się w testowej wersji beta. Oficjalny start planowany jest w najbliższych miesiącach.
Z reklamodawcami zawarte zostały na początek trzymiesięczne umowy, wartości około 50 tysięcy dolarów każda. Przez te trzy miesiące testowane będą różne formaty reklam, aby sprawdzić, który z nich działa najlepiej. W przeciwieństwie do standardowych kanałów telewizyjnych, w których w ciągu jednej godziny czasem cały kwadrans poświęcony jest na reklamy, w Joost ten czas ma być ograniczony do trzech minut.
Wcześniej podpisane zostały umowy z takimi nadawcami jak Viacom, CBS czy National Geographic. W przeciwieństwie do serwisów typu YouTube, które są zdominowane przez krótkie klipy wideo, Joost stawia na dłuższe formy o wyższej jakości przekazu.
Dołącz do dyskusji: Wielcy reklamodawcy z Joost