„Wielka noc okazji” w Lidlu, bo 100 tys. fanów na Facebooku
Lidl Polska otwiera 10 swoich sklepów na promocyjną noc zakupów. To zakończenie akcji na Facebooku, w efekcie której fanpage Lidla przekroczył poziom 100 tys. użytkowników.
Przez ostatnich kilka tygodni na facebookowym fanpage’u Lidl Polska trwało głosowanie na ulubione z ponad 420 sklepów tej sieci w całym kraju. Firma zapowiedziała, że zwycięży 10 placówek, które będą miały największą liczbę głosów w dniu przekroczenia przez fanpage poziomu 100 tys. fanów. Nastąpiło to w miniony czwartek, a w pierwszej dziesiątce znalazły się sklepy z Barlinka, Gdańska, Łodzi, Poznania, Rzeszowa i Warszawy.
>>> Jacek Gmoch reklamuje „cenowe mistrzostwa świata” w Lidlu (wideo)
Z tej okazji każdy z nich będzie przez jedną noc otwarty w godzinach 00:05 - 04:00, a wiele produktów będzie dostępnych w niższych cenach. Tę promocyjną ofertę ułożyli użytkownicy fanpage’a Lidl Polska, którzy głosowali na swoje ulubione produkty w sondach. Ponadto stu pierwszych klientów każdego ze zwycięskich sklepów, którzy w promocyjną noc przyjdą ubrani właśnie w strój nocny, otrzyma nowe piżamy.
Pierwsze trzy sklepy Lidla - w Poznaniu przy ul. Szymanowskiego, Rzeszowie przy ul. Podkarpackiej i Warszawie przy ul. Kasprowicza - będą promocyjnie otwarte w nocy 26 maja, czyli z najbliższego piątku na sobotę. Kolejne nocne otwarcia odbędą się 2 i 3 czerwca.
Dołącz do dyskusji: „Wielka noc okazji” w Lidlu, bo 100 tys. fanów na Facebooku