„Wielki ekran i Ty” w kampanii HTC HD2
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa telefonu HTC HD2. Akcja przebiega pod hasłem „Wielki ekran i Ty”.
Startująca właśnie kampania reklamowa telefonu komórkowego HTC HD2 podkreśla, że jest on wyposażony w 4,3-calowy ekran dotykowy. W akcji prezentowane są również inne zalety tego smartfonu, m.in. procesor 1GHz oraz interfejs HTC Sense.
Kampania pod hasłem „Wielki ekran i Ty” obejmuje przede wszystkim internet, w tym działania w serwisach społecznościowych i mikrologach oraz specjalną stronę uruchomioną pod adresem www.htc-hd2.pl, na której znajduje się multimedialna, interaktywna prezentacja tego telefonu. Ponadto akcja jest prowadzona w prasie, punktach sprzedaży (prezentacje w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży i centrach handlowych) oraz na outdoorze.
Kreacja kampanii została przygotowana globalnie, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: „Wielki ekran i Ty” w kampanii HTC HD2
http://adabout.pl/Kampania,Plusa,dla,Firm,i,telefonu,_7_2_462_0_0_0_0.html
http://adabout.pl/HTC,HD2,reklama,internetowa_9_2_65_0_0_0_0.html