„Wielki powrót misiów” w kampanii herbaty Saga (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa herbaty Saga (Unilever Polska), oparta na wizerunku brand heroes tej marki - pluszowych misiów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Hypermedia Isobar i PHD.
Nowe reklamy Sagi pokazują rodzinę pluszowych misiów, które wyruszają w pełną przygód podróż, żeby wrócić do rodziny ludzi, z którymi zostały rozdzielone. Ma to podkreślać, że w ramach obecnej promocji do opakowań Sagi są dołączane pluszaki.
Działania reklamowe od 16 września są prowadzone w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie (m.in. w soacial media). Spot telewizyjny przygotowała JWT Warszawa, działania w social media realizuje agencja Hypermedia Isobar, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.
W ramach akcji na facebookowym fanpage’u trwa akcja „Wielka księga misiów”, w której internauci wspólnie tworzą ilustrowane opowiadanie z tymi bohaterami - proponują jego dalszy ciąg i dodają zdjęcia, a wybrane z nich są przerabiane przez rysownika i dołączane do opowiadania. Kampania obejmuje też współpracę z blogerkami parentingowymi, z którymi zorganizowano już warsztaty kreatywności i storytellingu.
Dołącz do dyskusji: „Wielki powrót misiów” w kampanii herbaty Saga (wideo)