Wienerberger reklamuje system Porotherm
Od marca do czerwca potrwa kampania Porothermu przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe. Nowa kampania Porotherm jest zgodną z nową strategią komunikacji, budowaną na wartościach emocjonalnych dobrego życia. W kampanii wykorzystano prasę: miesięczniki, tygodniki, dzienniki ogólnopolskie i lokalne, prasa branżowa.
Celem kampanii jest budowanie postrzegania Porotherm jako wysokiej jakości materiału budowlanego bez konieczności docieplania, który pozwoli Ci spełnić marzenia o przytulnym i bezpiecznym domu podkreślając jednocześnie: sens dobrego życia, wartości ponadczasowe, ekologiczność, naturalność oraz indywidualizm. Dom budowany w systemie Porotherm posiada cechy termoizolacyjne, jest ekonomiczny w budowie oraz oznacza się prostotą w budowie, dlatego w kampanii komunikowane będą przede wszystkim te cechy produktu.
Austriacki koncern Wienerberger jest światowym liderem w branży ceramicznej. Na rynku polskim rozpoczął działalność w 1995 r. Jego kluczowym produktem jest Porotherm, nowoczesne, wysokiej jakości cegły ceramiczne do budowy bez dociepleń w systemie pióro i wpust, ekonomiczny w budowie i użytkowaniu domu, prosty i szybki w budowie.
Zakupem i planowaniem mediów zajął się Media Planning.
Dołącz do dyskusji: Wienerberger reklamuje system Porotherm