'Wigilijne kartki dla Pajacyka' - sposób na pomoc
Instytut Monitorowania Mediów już po raz trzeci zorganizował akcję 'Wigilijne kartki dla Pajacyka'.
Pieniądze, które miały być przeznaczone na tradycyjne karty świąteczne, trafiły na konto akcji „Pajacyk”, a klienci IMM otrzymają świąteczne pozdrowienia w formie maili. Zachęcamy innych przedsiębiorców do podobnych działań i przedświątecznej pomocy dzieciom.
W tym roku, już po raz trzeci, Instytut Monitorowania Mediów zdecydował się wesprzeć przed świętami akcję Polskiej Akcji Humanitarnej „Pajacyk” W tym celu IMM przeprowadził własny projekt o nazwie „Wigilijne kartki dla Pajacyka”. Jest to inicjatywa związana z kartami bożonarodzeniowymi. IMM rezygnuje z wysyłania do klientów tradycyjnych pocztówek i składa im życzenia pocztą elektroniczną. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze są przekazywane na rzecz akcji „Pajacyk”. Dzięki temu firma może w tak ważnym, przedświątecznym okresie wspierać działania prospołeczne.
„Dwa lata temu, po złożeniu naszym klientom i partnerom życzeń poprzez pocztę elektroniczną i poinformowaniu ich, że zamiast wysyłać kartki drogą tradycyjną wspieramy akcję PAH, otrzymaliśmy wiele informacji zwrotnych. Nasza inicjatywa bardzo się spodobała, szczególnie PR-owcom - komentuje projekt Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. - W mojej opinii wysyłanie setek lub tysięcy kartek utraciło pierwotny sens przesyłania prawdziwych życzeń i stało się elementem marketingu. Warto zadbać o to, by nie było to działanie rutynowe i mogło przynieść korzyści potrzebującym”.
Dołącz do dyskusji: 'Wigilijne kartki dla Pajacyka' - sposób na pomoc