Wirtualna influencerka reklamuje Douglas
Douglas we współpracy z MullenLowe Warsaw, studiem Truskavka i Krzysztofem Kujawskim z Humanverse, inicjuje kampanię promującą nową maskarę Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection). Jej twarzą jest wirtualna influencerka, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.
Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano znaną m.in. na TikToku - Meta Queen.
- Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beuaty - mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications & content.
Zobacz: Wykreowana przez AI influencerka zarabia 10 tys. euro miesięcznie
W tym celu agencja MullenLowe Warsaw przygotowała 30-sekundowy film, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta. Meta Queen, pierwsza polska wirtualna inflencerka przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po.
Douglas Collection promuje wirtualna influencerka
Wideo promujące nową masakrę marki Douglas Collection można śledzić na kanale Meta_Queen na TikToku, social mediach własnych Douglas oraz na Youtube.
Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka, a postać Meta Qeen opracował Krzysztof Kujawski, wideo director Humanverse.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna influencerka reklamuje Douglas
"I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią."
I choć wiemy, że head Ewa woli prawdziwe pieniądze na swoim koncie - to liczymy na jej szczere zaangażowaniew tę innowację marketingowo-biznesową.