Wirtualna Polska jak Onet
Wirtualna Polska zanotowała w grudniu prawie identyczny wynik co portal Onet
Wirtualna Polska i Allegro - które połączyły swoje siły i wspólnie sprzedają powierzchnię reklamową - osiągnęły w grudniu 1 945 504 265 odsłon (statystyki systemu audytowego GemiusTrafic w miesiącu grudniu) i już tylko nieznacznie ustępują liderowi na rynku portali - Onet.pl, który miał ponad 2 mld odsłon.
Tomasz Woźniak, Dyrektor Programowy Wirtualnej Polski uważa, że można mówić o końcu okresu dominacji jednego portalu, gdyż wynik Wirtualnej Polski i Allegro jest bardzo dobry, a byłby znacznie wyższy, gdyby badania oglądalności wszystkich serwisów Allegro prowadzone były od początku, a nie od połowy grudnia.
"Badania GemiusTrafic to wyraźny sygnał dla rynku reklamowego, że okres dominacji jednego portalu na rynku reklamowym w Internecie przechodzi do historii" - powiedział Tomasz Woźniak.
W grudniu pierwszy polski portal internetowy - Wirtualna Polska oraz pionier aukcji internetowych w Polsce - Allegro.pl podjęły współpracę w zakresie działalności reklamowej w Internecie, która pozwoliła poszerzyć potencjał Wirtualnej Polski o oglądalność Allegro.
"Dla Wirtualnej Polski równie ważna jak liczba odsłon, jest stale rosnący miesięczny zasięg" - podkreślił Tomasz Woźniak.
Według badań Megapanelu PBI/Gemius we wrześniu 2004 roku różnica w zasięgu między Wirtualną Polską, a portalem Onet.pl wyniosła 6,9 proc. Miesięczny zasięg Wirtualnej Polski wyniósł we wrześniu 69,8 proc, a Onet.pl 76,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska jak Onet