Wiśniowa Nestea reklamowana „na słoneczne dni” (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii reklamowej herbaty mrożonej Nestea (Coca-Cola Poland Services) pod hasłem „Smak wolności” promowany jest nowy wariant produktu - Słoneczna Wiśnia. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, Next, Starcom, Fortis i Rc2.
Nestea Słoneczna Wiśnia to edycja limitowana herbaty mrożonej Nestea wprowadzona do sprzedaży na okres letni. Reklamy napoju - pod hasłem „Odkryj nowy smak na słoneczne dni” - podkreślają, że łączy on smak kwiatów wiśni i ekstraktu z herbaty, ma obniżoną zawartość cukru i wartość energetyczną oraz zapewnia orzeźwienie w ciepłe dni.
- Po sukcesie edycji limitowanej na zimę przewidujemy, że konsumenci pozytywnie przyjmą kolejną nowość marki - komentuje Rafał Jakubowiak, kierownik marki Nestea w Coca-Cola Poland Services.
Reklamy Nestei Słonecznej Wiśni są kontynuacją kampanii prowadzonej od połowy maja pod hasłem „Smak wolności” (przeczytaj o tym więcej). Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, działania w internecie realizuje agencja Next, materiały POS przygotowała agencja Fortis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Wiśniowa Nestea reklamowana „na słoneczne dni” (wideo)