SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizaz.pl i Glamour.pl ze spadkami, zyskały sekcja Onetu, Zeberka i Avanti24 (top stron o modzie i urodzie)

Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem zasięgowym, mimo spadku wyników rok do roku, pozostaje Wizaz.pl, a najwięcej odsłon notuje Maxmodels.pl. Mocno wzrosła odwiedzalność sekcji modowo-urodowej Onetu, Zeberka.pl i Avanti24.pl.

Według wyników badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 2,35 mln użytkowników, czyli 8,5 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali w serwisie 12,57 mln odsłon, każdy średnio 5,4.

Wizaz.pl jest wyraźnym liderem serwisów o modzie i urodzie pod względem liczby użytkowników. Strony Onetu (Ringier Axel Springer Polska) z tego obszaru tematycznego zanotowały 1,95 mln internautów i 4,61 mln odsłon, Elle.pl (Burda Media Polska) - 1,36 mln użytkowników i 8,22 mln odsłon, a Avanti24.pl (Agora) - 1,08 mln użytkowników i 4,89 mln odsłon.

Z kolei zdecydowanie najwięcej odsłon notuje Maxmodels.pl (Grupa Interia). We wrześniu 256,2 tys. internautów wykonało tam 41,89 mln odsłon, każdy przeciętnie 163,5.

Oprócz Elle.pl i Avanti24.pl w zestawieniu jest kilka witryn opartych na markach prasowych (miesięcznik „Avanti” zniknął z rynku w maju br.). Glamour.pl miał 519,9 tys. użytkowników i 2,17 mln odsłon, Elleman.pl - 134,9 tys. użytkowników i 316,6 tys. odsłon, a Burda.pl (wszystkie te trzy witryny należą do Burda Media Polska) - 32,3 tys. odwiedzających i 592,5 tys. odsłon.

Z kolei Zeberka.pl (Marquard Media Polska) zanotowały 395,7 tys. użytkowników i 1,18 mln odsłon, a Styl.fm - 187,8 tys. odwiedzających i 3,81 mln odsłon.

Rok do roku Wizaz.pl stracił 118,1 tys. użytkowników (to 4,8 proc. w dół) i 3,22 mln odsłon (20,4 proc.), a Glamour.pl - 256 tys. użytkowników (33 proc.) i 3,46 mln odsłon (61,5 proc.).

Na Elle.pl przybyło 343 tys. internautów (33,5 proc.), a liczba odsłon zmalała o 807 tys. (8,9 proc.). Natomiast Maxmodels.pl przy spadku liczby użytkowników o 17,1 tys. (6,2 proc.) zyskało 1,25 mln odsłon (3,1 proc.), a Styl.fm stracił 79,4 tys. odwiedzających (29,7 proc.), zyskując 888,4 tys. odsłon (30,4 proc.).

Za to Onet w kategorii mody i urody osiągnął wzrost o 829 tys. internautów (74 proc.) i 2,2 mln odsłon (91,1 proc.), Avanti24.pl - o 235,8 tys. użytkowników (27,8 proc.) i 2,28 mln odsłon (87,1 proc.), a Zeberka.pl - o 184,6 tys. użytkowników (87,4 proc.) i 122,2 tys. odsłon (11,5 proc.).

Elleman.pl i Burda.pl we wrześniu ub.r. odwiedziło zbyt mało uczestników badania Gemius/PBI, żeby można było oszacować liczbę użytkowników tych witryn.

Dołącz do dyskusji: Wizaz.pl i Glamour.pl ze spadkami, zyskały sekcja Onetu, Zeberka i Avanti24 (top stron o modzie i urodzie)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl