Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu
Firma HubStyle, do której należą internetowe sklepy z odzieżą kobiecą Sugarfree oraz ubraniami sportowymi dla kobiet Cardio Bunny, otwiera pilotażowo stacjonarny lokal we Wrocławiu. Sieć stacjonarna będzie dodatkiem do działalności w e-commerce.
Wrocławski sklep działa na zasadzie franczyzy. Do końca przyszłego roku HubStyle planuje uruchomić kolejnych 20 placówek. Docelowo rozwijany koncept będzie dotyczył zarówno marki Sugarfree, jak i Cardio Bunny. HubStyle chce otwierać sklepy w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców
- Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy naszej działalności, możliwy m.in. dzięki pozyskaniu nowego inwestora, który wspiera nas finansowo i posiada bogaty know-how w zakresie zarządzania modelem franczyzowym. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć produkty - komentuje Wojciech Czernecki, CEO HubStyle.
Dotychczas spółka prowadziła dwa showroomy – w Warszawie i Poznaniu, a we współpracy z OTCF (właścicielem marki 4F) dystrybuowała ubrania Cardio Bunny w sklepach 4Faces.
W 2018 r. HubStyle pozyskał środki finansowe w wysokości około 7 mln zł. Pochodziły one z dwóch emisji akcji oraz sprzedaży spółki Sales Intelligence. Ostatnią emisję, o wartości 3 mln zł i cenie emisyjnej 0,50 zł, spółka zakończyła 26 października 2018 r. W tym roku Grupa spłaciła wszystkie wyemitowane obligacje (o wartości prawie 900 tys. zł), aktualnie nie ma żadnych obligacji.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu