Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena
Wojciech Bogusz awansował do globalnej struktury Heinekena i odpowiada za tę markę piwa na Europę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wojciech Bogusz z początkiem września objął stanowisko brand development managera marki Heineken na Europę w koncernie browarniczym Heineken. Awansował z lokalnych struktur firmy w Polsce - od 2012 roku pracował w marketingu Grupy Żywiec, której Heineken International jest większościowym akcjonariuszem.
Ostatnio jako global premium brands director odpowiadał za marki Heineken, Desperados, Paulaner, Guinness. Wcześniej był marketing managerem global premium brands, a także marketing managerem marki Żywiec.
Zanim dołączył do Grupy Żywiec, Bogusz pracował też w działach marketingu takich firm jak Danone i Reckitt Benckiser. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena