Wojciech Szejna szefem marketingu MOL Polska
Wojciech Szejna, wieloletni szef marketingu Graal Group objął stanowisko head of marketing w MOL Polska, firmie która przejęła od Grupy Orlen sieć stacji paliwowych Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wojciech Szejna do MOL Polska przeszedł z Graal Group. W firmie tej pracował ponad 15 lat.
Pełnił tam funkcję dyrektora ds. rozwoju i marketingu. Odpowiadał za działy markeitngu i R&D. Był odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój marek: Graal, Superfish, Koral, , MegaRyba, MealBox, FishBox, Abba, Lorea, Kuchnia Staropolska, EraRyb. Nadzorował współpracę z agencjami reklamowymi, brokerami i domów mediowych w zakresie ATL, BTL i PR.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W latach 2006-2008 był marketing managerem na region CEE i Bałkany w Grupie Organika. Wcześniej, przez ponad 2 lata pracował jako szef marketingu w Rojal Markets. W latach 2000-2006 związany był z firmą Tan-Viet International, gdzie pracował m.in.jako zastępca kierownika działu marketingu.
MOL od kilku miesięcy w Polsce
Węgierski koncern MOL został właścicielem ponad 410 stacji paliwowych należących do Lotosu pod koniec 2022 roku. Przejął je od Grupy Orlen. Obecnie prowadzi proces ich rebrandingu.
Firma zapowiedziała, że wprowadzi również na polski rynek swój koncept Fresh Corner z kawą i produktami gastronomicznymi. Spółka podała, że wraz ze stacjami działającymi do tej pory pod marką Slovnaft, MOL Group będzie dysponować w Polsce siecią blisko 500 obiektów.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Szejna szefem marketingu MOL Polska
chłop chce być elegancki i dobiera krawat do koszuli z guzikami
tragedia