SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wolniejszy spadek nakładów marketingowych na Wyspach

W III kwartale bieżącego roku prawie połowa brytyjskich firm zauważyła poprawę swoich perspektyw finansowych. Jednocześnie ponad 1/4 zmniejszyła swoje nakłady na marketing.

Z raportu Institute of Practitioners in Advertising (IPA) o nazwie Bellwether, w którym badane są zachowania kilkuset brytyjskich firm, wynika że w III kwartale bieżącego roku poprawę perspektyw finansowych zauważyło 47 proc. z nich. To najwyższy wskaźnik od blisko trzech lat.

28 proc. firm przyznało jednocześnie, że w minionym kwartale zmniejszyło wartości swoich budżetów reklamowych (w II kw. - 38 proc.), podczas gdy tylko 15 proc. zdecydowało się na ich zwiększenie.

To już ósmy kwartał z rzędu, w którym raport Bellwether pokazał, że większy odsetek brytyjskich firm zdecydował się na obniżenie niż zwiększenie swoich marketingowych wydatków. Optymizmem napawa fakt, że odsetek firm, które wprowadziły cięcia, był najniższy w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy.

źródło: guardian

Dołącz do dyskusji: Wolniejszy spadek nakładów marketingowych na Wyspach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl