Wpływy Stopklatki wzrosły o 65 proc., strata zmalała do 2,2 mln zł
W ub.r. spółka Stopklatka, właściciel kanału Stopklatka TV i kilku serwisów internetowych (m.in. Stopklatka.pl) zanotowała 25,66 mln zł przychodów, o 65,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast strata netto firmy zmalała do 2,19 mln zł.
W samym czwartym kwartale ub.r. wpływy Stopklatki wyniosły 7,5 mln zł, o 34,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Spółka osiągnęła też 318 tys. zł zysku netto wobec 1,73 mln zł straty netto w czwartym kwartale 2014 roku.
Zysk netto Stopklatka miała także w drugim kwartale ub.r., jednak w całym roku zanotowała 2,19 mln zł straty netto. To dużo mniej niż w 2014 roku, kiedy strata netto firmy wyniosła 8,5 mln zł. - Istotny wpływ na stratę netto w analizowanym okresie miały ujemne różnice kursowe (głównie niezrealizowane), których saldo za 2015 r. wyniosło 818 zł - podała firma w raporcie finansowym.
W styczniu br. spółka zakończyła emisję swoich nowych akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość z tej kwoty ma przeznaczyć na spłatę zadłużenia.
Ze sprzedaży reklam Stopklatka zanotowała w ub.r. 25,5 mln zł wpływów, co stanowiło 99,4 proc. jej wszystkich przychodów. W skali roku te wpływy zwiększyły się o 70,5 proc.
Spółka podała, że w ub.r. dokładnie 25 mln zł zarobiła ze sprzedaży czasu reklamowego w Stopklatce TV.
W 2015 roku średni udział Stopklatki TV w rynku telewizyjnym wyniósł 0,88 proc., wobec 0,6 proc. rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Wpływy Stopklatki wzrosły o 65 proc., strata zmalała do 2,2 mln zł