SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją

Holding reklamowy WPP Group zakupił 90 procent udziałów we włoskiej agencji cyfrowej H-art.

Jest to częścią strategii holdingu polegającej na inwestowaniu w firmy będące w pierwszych latach swojej działalności oraz umacnianiu swojej pozycji w sektorze interaktywnych mediów.

Będąca częścią sieci H-farm agencja H-art ma swoją siedzibę w Treviso, gdzie zatrudnia 35 osób. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Giorgio Armani, Barilla, Dainese, Diesel, Illycaffe, Nike i Telecom Italia.

H-art powstała w 2005 roku, a w roku 2007 zanotowała dochód rzędu 3,15 miliona euro.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • WPP

Dołącz do dyskusji: WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl