Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom
Działania promocyjne Lublina, Łodzi, Województwa Pomorskiego,Województwa Małopolskiego oraz Województwa Wielkopolskiego zostałynagrodzone w Konkursie Złote Formaty w ramach zakończonego wczorajFestiwalu Miast i Regionów.
Do "Złotych Formatów" 91 miast i regionów zgłosiło 317 projektówpromocyjnych. 26 najlepszych zostało nominowanych do finału wpięciu kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, serwisinternetowy, outdoorowa kampania reklamowa i Grand Prix FestiwaluPromocji Miast i Regionów.
Wśród nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12 miast(Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Płock,Rybnik, Szczecin, Warszawa i Żagań) i sześć urzędów marszałkowskich(województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie,Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały sięaż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi,Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorzei Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej.
Lublin został doceniony przez jury w kategorii działalnośćpromocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta.Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne - serię komiksówCity Stories. Województwo Pomorskie dzięki witrynie dlaskandynawskich turystów www.shopandsee.eu okazało siębezkonkurencyjne w kategorii serwis internetowy. Małopolskazwyciężyła w kategorii kampania outdoorowa za projekt "Małopolskana Zawsze". W kategorii event bezkonkurencyjne były obchody 90tejrocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez UrządMarszałkowski Województwa Wielkopolskiego.
Każde ze zwycięskich miast i regionów zostało uhonorowane ażdwiema kampaniami reklamowymi do zrealizowania na nośnikach GrupyStröer: ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. plnoraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. pln na nowoczesnychnośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze. Dodatkowe nagrodyufundowali patroni. Nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundowałZwiązek Miast Polskich. Magazyn Elle ufundował nagrody dla 12 miastw postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich. Nagrodęspecjalną przyznała także stacja TVP Info.
Łączna wartość nagród w konkursie organizowanym po raz trzeciprzez Grupę Ströer przekroczyła 400 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom