'Wsiądź do autobusu i leć Airbusem!'
Wizz Air rozpoczynają intensywną kampanię promującą Wielką Brytanię jako kierunek podróży.
Oprócz ogłoszeń skierowanych do studentów i biznesmenów, kampania używa niestandardowych elementów reklamowych. Jeden z nich to klasyczny, czerwony British Double Decker autobus, który umożliwia studentom dojazd do uniwersytetu.
- Główną grupą docelową promocji są studenci z miast, z których Wizz Air lata do Wielkiej Brytanii: Warszawa, Poznań, Gdańsk i Katowice. Double Decker jeżdżąc po miastach stwarza studentom możliwość darmowego dojazdu do uniwersytetów. Hostessy Wizz Air informują pasażerów o interesujących i atrakcyjnych miejscach w Wielkiej Brytanii, do których lata Wizz Air. Studenci są dla nas ważną grupą docelową - wyjaśnia Natasa Kazmer, Dyrektor ds. Komunikacji i PA w Wizz Air.
“Latają za granicę na studia lub do pracy, przeważnie jednak w celu zwiedzenia nowych miejsc i poznania nowych ludzi. Dlatego chcemy im pokazać Wielka Brytanię z innej strony i przypomnieć im, że Wizz Air daje im za razem możliwość wyboru i niskie opłaty - dodała Kazmer.
Autobusy będą jeździć przez 3 dni w każdym z wyżej wymienionych miast. Reklamy zawierające zajawki oraz reklamy wyjaśniające, zostaną umieszczone w tych samych dniach w Gazecie Wyborczej, Metrze i w Co Jest Grane. Promocja obejmie swoim zasięgiem także akademiki studenckie gdzie na drzwiach pokojów pojawią się zawieszki podobne do tych używanych w hotelach. Zamiast informacji „proszę nie przeszkadzać” znajdą się na nich informacje o promocji Wizz Air.
Drugą grupą docelową promocji są biznesmeni. Pod hasłem ‘dodaj skrzydeł swojej firmie’ Wizz Air koncentruje uwagę na małych i średnich przedsiębiorstwach, których działalność związana jest z Wielką Brytanią. Reklamy zostaną umieszczone w Gazecie Wyborczej i Metrze.
Promocja trwa do końca marca. Kampania jest prowadzona przez agencję reklamową Ad Fabrika, a media zostały zakupione przez Media Direction.
Dołącz do dyskusji: 'Wsiądź do autobusu i leć Airbusem!'