SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ślimak, kura, kret czy mrówka lubią Łaciate (wideo)

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania mleka SM Mlekpol. Przygotowały ją GPD Agency i dom mediowy Wavemaker.

Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii telewizyjnej oraz aktywności na YouTube.

- W tegorocznej kampanii szczególną uwagę chcemy zwrócić na to, by konsumenci, wybierając Łaciate, odnaleźli w nim smak dzieciństwa, spokoju i naturalności. Celem naszych działań jest utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię - komentuje Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

W ramach kampanii telewizyjnej konsumenci będą mogli zobaczyć spot reklamowy, w którym sympatyczni, zwierzęcy bohaterowie odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego wszyscy lubią Łaciate?”. Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej, dołączą m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które w zabawny sposób odkryją najważniejsze wartości produktu.

Kreacja będzie widoczna w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach w największych stacjach telewizyjnych, na YouTube oraz w sieci GDN. Działania dopełni kampania digital oraz banerowa w sieci Google i aplikacjach zakupowych.

Za realizację kampanii ze strony SM Mlekpol odpowiedzialna jest brand manager marki – Lucyna Kulągowska. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Ślimak, kura, kret czy mrówka lubią Łaciate (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sylwia
Bardzo fajna reklama. Zresztą do picia mleka nie trzeba nikogo zachęcać. Ale reklama jako pomysł jest pozytywna.
0 0
odpowiedź
User
wSzoku
Bardzo fajna reklama. Zresztą do picia mleka nie trzeba nikogo zachęcać. Ale reklama jako pomysł jest pozytywna.


Właśnie tu jest problem. Nieświadomość konsumentów o szkodliwości picia mleka krowiego jest zatrważająca.
0 0
odpowiedź