Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w 2015 roku
W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2015 roku wyniosła 252 893 egz. i w porównaniu do 2014 roku spadła o 21,24 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,13 proc. do 209 213 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 124 425 egz., po spadku o 26,58 proc. - największym w zestawieniu.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 120 096 egz., notując 17,94 proc. straty.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
339 641 |
252 893 |
252 893 |
413 088 |
321 093 |
321 093 |
Tina |
318 187 |
209 213 |
209 213 |
352 939 |
249 494 |
249 455 |
Pani Domu |
188 161 |
124 516 |
124 425 |
245 503 |
169 554 |
169 463 |
Naj |
206 137 |
120 096 |
120 096 |
208 317 |
146 382 |
146 343 |
W grudniu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszył się o 18,43 proc. do 232 702 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (194 902 egz.; spadek o 20,91 proc.), zaś z czwartego na trzecie awansowała „Pani Domu” (103 464 egz.; w dół o 27,03 proc.).
Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj”, który spadł na czwartą lokatę - było to 38,56 proc. do 97 216 egz.
Wirtualnemedia.pl |
grudzień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
300 260 |
232 702 |
232 702 |
374 447 |
285 268 |
285 268 |
Tina |
287 464 |
194 902 |
194 902 |
358 964 |
246 944 |
246 444 |
Pani Domu |
153 784 |
103 555 |
103 464 |
216 518 |
141 890 |
141 799 |
Naj |
166 463 |
97 216 |
97 216 |
231 528 |
158 549 |
158 216 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w 2015 roku