Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 334 232 egz. Była ona o 4,49 proc. mniejsza niż w 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 003 egz., po spadku o 2,55 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 456 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 9,22 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w ub.r. wynoszącym 128 999 egz. Wynik tego magazynu w skali roku zmniejszył się o 14,10 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w 2015 roku na poziomie 48 610 egz. Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 13,88 proc.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
494 392 |
334 232 |
334 232 |
521 061 |
349 951 |
349 951 |
TV14 |
288 504 |
190 003 |
190 003 |
301 664 |
194 970 |
194 970 |
Tele Max |
237 241 |
150 456 |
150 456 |
257 697 |
165 743 |
165 743 |
Super TV |
223 807 |
128 999 |
128 999 |
249 593 |
150 173 |
150 173 |
Ekran TV |
89 216 |
48 610 |
48 610 |
105 338 |
56 442 |
56 442 |
W grudniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 4,32 proc. do poziomu 366 624 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (241 523 egz.; wzrost o 3,60 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Tele Max” (158 049 egz., w dół o 7,45 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 15,46 proc. do 141 736 egz.
Wirtualnemedia.pl |
grudzień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
512 441 |
366 624 |
366 624 |
557 452 |
383 190 |
383 190 |
TV14 |
350 014 |
241 523 |
241 523 |
314 879 |
233 141 |
233 141 |
Tele Max |
249 972 |
158 049 |
158 049 |
274 956 |
170 772 |
170 772 |
Super TV |
248 432 |
141 736 |
141 736 |
256 539 |
167 651 |
167 651 |
Ekran TV |
90 223 |
55 623 |
55 623 |
103 610 |
63 867 |
63 867 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”