SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wunder-Baum: Każdy ma swoją jazdę

Na początku maja b.r. rozpoczęła się ogólnopolska kampaniawizerunkowa marki samochodowych odświeżaczy powietrza Wunder-Baum.Kampania jest prowadzona pod hasłem: "Każdy ma swoją jazdę".

Jej głównym celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz wzrostjej świadomości w grupie młodych użytkowników samochodów.

wunder

Działania obejmują outdoor, prasę i promocję w punktachsprzedaży.

Kampanię przygotowała agencja Demo.

Dołącz do dyskusji: Wunder-Baum: Każdy ma swoją jazdę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hm
odświeżacz powietrza o zapachu trampek ... Ten plakat na pewno odświeży wizerunek firmy? ;-]
odpowiedź