SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wunderman dla Lufthansy

Lufthansa wybrała agencję Wunderman do obsługi jej brytyjskiego budżetu marketingu bezpośredniego.

Agencja zdobyła budżet bez postępowania przetargowego. Jej zadaniem będzie przygotowanie dla marki linii lotniczych wielu kampanii z zakresu business-to-business (B2B) i business-to-consumer (B2C). Będzie ona także pracować przy niektórych cyfrowych kampaniach B2B.

Pierwszym zadaniem Wunderman będzie promocja programu lojalnościowego linii o nazwie 'Miles and More', dzięki któremu pasażerowie mogą zdobywać tzw. "Air Miles" za przeloty samolotami, korzystanie z kart kredytowych, a także zakupy dokonywane w sklepach Lufthansy. W mającym około 16 milionów członków programie uczestniczą również inni przewoźnicy, m.in. Star Alliance i Swiss International Airlines.

Lufthansa współpracuje z Wunderman również przy swoim budżecie marketingu bezpośredniego na rynku niemieckim. Ostatnio agencja zdobyła także podobny budżet hiszpańskiego giganta telekomunikacyjnego Telefonica oraz rozszerzyła współpracę z firmą Nokia.

Dołącz do dyskusji: Wunderman dla Lufthansy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl