„Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia
W prasie, internecie i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Antyradia. Akcję pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock” Eurozet przygotował we własnym zakresie.
Startująca właśnie kampania reklamowa Antyradia podkreśla, że w stacji tej emitowana jest dobra muzyka rockowa, od klasyki tego gatunku po najnowsze utwory. – Celem akcji jest doprecyzowanie wizerunku muzycznego Antyradia – opisuje Sylwia Sobiesiak, dyrektor działu promocji marek lokalnych w Eurozecie. – Słuchacze znajdują w tej rozgłośni prawdziwy rock i to właśnie chcieliśmy pokazać, definiując jednocześnie, co rozumiemy pod tym pojęciem – dodaje.
Jednocześnie na antenie Antyradia ruszyła zabawa „Rockowe Wybory – wybierz najlepszy rock”. Słuchacze stacji mogą głosować na swoje ulubione piosenki, a te najczęściej wskazywane znajdą się na dwupłytowej składance Antyradia, która ukaże się w grudniu. Akcja ta jest również swoistym badaniem gustów muzycznych słuchaczy i ich oczekiwań względem rozgłośni.
Kampania reklamowa Antyradia obejmuje prasę (m.in. magazyny „Playboy” i „CKM”), internet (Onet.pl i WP.pl) oraz outdoor (nośniki na autobusach i inne powierzchnie zewnętrzne w Warszawie, Katowicach i Krakowie). Za przygotowanie i realizację akcji - zaplanowanej na miesiąc - w całości odpowiada dział promocji marek lokalnych Eurozetu.
Dołącz do dyskusji: „Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia