SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyborcza.pl pyta czytelników o ocenę treści wideo. „Chcemy wiedzieć jak nas odbierają”

W związku z wprowadzeniem nowych formatów wideo portal Wyborcza.pl (Agora) zachęca czytelników do oceny zmian w serwisie. - Chcemy wiedzieć jak nasi widzowie odbierają wprowadzane przez nas zmiany, a także co najbardziej ich w naszej ramówce interesuje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Parczyńska, dyrektor działu wideo Wyborcza.pl.

W połowie października br. serwis „Gazety Wyborczej” został uruchomiony w nowej odsłonie. W portalu odświeżono szatę graficzną i układ strony głównej, m.in. rozbudowując sekcję z treściami wideo, oraz strony z artykułami. Własne programy prowadzą m.in. Dominika Wielowieyska, Dorota Wysocka-Schnepf czy Michał Nogaś.

Po tych zmianach Agora była chwalona przez ekspertów z branży. Teraz wydawca chce zapytać o zdanie czytelników. Użytkownicy portalu Wyborcza.pl otrzymują do wypełnienia ankietę, w której pojawiają się pytania m.in. o stopień zadowolenia z wizyty na stronie Wyborcza.pl/wideo, ocenę treści wideo na portalu oraz częstotliwość korzystania z serwisu „Gazety Wyborczej”.

- Prowadzimy badanie jakościowe materiałów wideo, które publikujemy na Wyborcza.pl/wideo - potrwa ono do końca grudnia br. Dział wideo Wyborcza.pl znacznie zintensyfikował swoje działania w tym roku - we wrześniu wprowadziliśmy pierwszą ramówkę a wraz z nią wiele nowych programów, kolejne planujemy zaprezentować już niebawem. Te zmiany, a także nowa odsłona strony Wyborcza.pl, która zadebiutowała w październiku, skłoniły nas do sprawdzenia opinii użytkowników. Cały czas pracujemy nad naszą ofertą, dlatego chcemy wiedzieć jak nasi widzowie odbierają wprowadzane przez nas zmiany, a także co najbardziej ich w naszej ramówce interesuje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Parczyńska, dyrektor działu wideo Wyborcza.pl.

Agora chce poznać również rodzaj oglądanych treści w internecie, jak również nazwę platformy, z której najczęściej korzysta osoba wypełniająca ankietę.

Nowa wersja portalu Wyborcza.pl została przygotowana przez Agorę we współpracy z agencją Artegence.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w I półroczu 2016 roku wyniosła 143 302 egz.

Dołącz do dyskusji: Wyborcza.pl pyta czytelników o ocenę treści wideo. „Chcemy wiedzieć jak nas odbierają”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mm
Pies ogląda ich wideo. Pod co drugim artykułem są nienawistne komentarze nawiązujące do autoplayera wideo który wnerwia wszystkich.
0 0
odpowiedź
User
Ała
Gdybym chciał oglądać film, to bym sobie TV włączył.
I to dotyczy wszystkich polskich portali!
Piszcie do mnie! Nie filmik z 9 sek wypadku poprzedzony 30 sek reklam.
0 0
odpowiedź
User
trek
Jak mi startuje autoplay, opuszczam wyborczą.pl natychmiast. Z tego powodu krótko tam bywam ostatnio.
0 0
odpowiedź