SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” stawia na rozwój. Powstał specjalny zespół

Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. 

Marta Ciastoch, Martyna Turska, Adam Dychała, Michał Szaflarski, Marcin Ręczmin Marta Ciastoch, Martyna Turska, Adam Dychała, Michał Szaflarski, Marcin Ręczmin

W skład zespołu ds. wzrostu wchodzą: Marta Ciastoch, szefowa działu marketingu treści, Martyna Turska, szefowa działu podcasty i wideo, Adam Dychała z zespołu rozwoju produktu i IT, odpowiedzialny za narzędzia Big Data, Michał Szaflarski, szef działu SEO i social mediów oraz Marcin Ręczmin, szef wydawców strony głównej Wyborcza.pl.

 – Rozwój wyjątkowych treści, które sprawiają, że kolejni czytelnicy i czytelniczki wracają do „Wyborczej”, jest dla nas fundamentalnie ważny. Z tego powodu stworzyliśmy zespół, który zasiliły osoby z kilku kluczowych obszarów, dysponujące wiedzą i narzędziami mającymi bezpośrednie przełożenie na wyniki serwisów „Wyborczej” - komentuje Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki Wyborcza.

Zobacz: Wyborcza z szefową komunikacji i PR. Pracuje w "GW" od dekady

Nowy zespół w „Gazecie Wyborczej”

Zespół w tym składzie zajmuje się bieżącą analizą powstających w serwisach „Wyborczej” treści i ich dostosowywaniem do potrzeb subskrybentów i subskrybentek oraz nowych czytelników i czytelniczek.

Marta Ciastoch dołączyła do zespołu „Wyborczej” w styczniu. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska jako wicenaczelna Noizz.pl oraz wydawczyni Newsweek.pl. Była też managerką projektu „Młode Głowy” w Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej.

Martyna Turska jest pomysłodawczynią i twórczynią pierwszego podcastu „Gazety Wyborczej” „8:10”. Obecnie zarządza całym ekosystemem produkcji audio i wideo „Wyborczej”. Jest absolwentką studiów “Media, Arts and Performance” na Uniwersytecie w Utrechcie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Adam Dychała zaczynał pracę w „Wyborczej” jako redaktor i wydawca strony internetowej „Gazety Stołecznej”. Pracował w zespole subskrypcji i SEO. Był wydawcą strony głównej Wyborcza.pl oraz product ownerem serwisu odpowiedzialnym – wraz z zespołem – za ostatni redesign strony. Wrócił do zespołu „Wyborczej” 1 maja br. po rocznej przerwie.

Michał Szaflarski zaczynał pracę w „Wyborczej” w 2008 roku jako dziennikarz. Doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywał w „Gazecie Stołecznej” oraz w Sport.pl. W zespole SEO Wyborcza.pl pracuje od 2019 roku.

Marcin Ręczmin ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu treściami. W „Wyborczej” pracuje od czterech lat. Wcześniej był związany w Wirtualną Polską, gdzie był szefem serwisów kulturalnych i Magazynu, kierował też stroną główną oraz newsroomem WP.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” stawia na rozwój. Powstał specjalny zespół

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XYZ
Kiedyś w mediach pracowali dziennikarze. Dziś są spece od SEO, zarządzania treściami, pozycjonowania itp. Tylko treści coraz częściej brak. I nie chodzi mi tylko o GW...
52 2
odpowiedź
User
AnNi
Bajdy, brednie, antypolskie pierdolety podlane KOMUNISTYCZNYM eurososem. Tym jest w rzeczywistości GWniana. I żadne zespoły tego nie zmienią.
38 7
odpowiedź
User
bko
wzrost giewu? :) ten projekt to tylko rozpaczliwe hamowanie spadku, ktory jest nieunikniony patrzac na biologie waszych wyznawcow
30 3
odpowiedź