Wyborowa - Arkadiusz - nawiązanie współpracy
Wspólne, polskie korzenie i jakość znana na całym świecie połączyły markę Wódka Wyborowa i Arkadiusa
W niedzielę 29 lutego odbędzie się w budynku Metropolitan w Warszawie jedyny w Polsce pokaz słynnej już kolekcji Arkadiusa "United States of Mind". Poprzedzi go premierowy pokaz najnowszej kreacji Arkadiusa przygotowanej specjalnie dla marki Wódka Wyborowa.
Nawiązujący bezpośrednio do bieżącej sytuacji na Bliskim Wschodzie show Arkadiusa, polskiego projektanta pracującego na stałe w Wielkiej Brytanii, wzbudził wielkie zainteresowanie podczas wrześniowej edycji London Fashion Week. Polska jest drugim krajem, w którym zostanie pokazana ta kolekcja, będąca refleksją na temat walki z fanatyzmem i uprzedzeniami.
Wydarzenie zostanie zrealizowane dzięki rozpoczętej niedawno kooperacji projektanta z marką Wódka Wyborowa. Arkadius, jako ambasador Wódki Wyborowa, będzie reprezentował ją w swojej pracy artystycznej oraz działalności publicznej. W ramach współpracy Arkadius i marka Wódka Wyborowa będą tworzyć silną parę, której celem jest promowanie nowego, pozytywnego wizerunku Polski na świecie.
Koncepcja pokazu, reżyseria i choreografia: ARKADIUS
Produkcja: IDFX
Scenografia: Kasia Górna
Projekt, reżyseria, światło: cókierek
Projekcje i animacje: cókierek, Sylwek Łuczak, Czarek Chojnowski, Andrzej Wieteszka
Muzyka do pokazu: Robert Niziński
Występują: Jahiar Group, Que Sabroso
Makijaże: Gonia Wielocha dla Helena Rubinstein
Stylizacja fryzur: Leszek Czajka dla L'Oreal Professionel
Catering: Cinnamon
PR & Media: Agnieszka Wojtowicz - Tratoria/Arkadius United PR/Wyborowa
Dołącz do dyskusji: Wyborowa - Arkadiusz - nawiązanie współpracy