SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wybrano nowe władze KTR, Kot Przybora odchodzi

Członkowie Klubu Twórców Reklamy wybrali nowego prezesa i zarząd. Z kierowania organizacją zrezygnował Kot Przybora.

Nowe władze 2011 Klubu Twórców Reklamy wybrano przez głosowanie na walnym zgromadzeniu członków tej organizacji. Prezesem zarządu KTR został Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer w agencji BBDO Warszawa, który poprzednio był członkiem zarządu klubu. Do nowego zarządu KTR weszli również Wojciech Dagiel (creative director w Mccann Erickson Polska), Jakub Kamiński (creative director & partner Brain), Michał Nowosielski (executive creative director Y&R Brands), Jacek Pawlak (creative director Brainshop U-boot/K2), Bartłomiej Rams (creative director Publicis), Jacek Szulecki (executive creative director Euro RSCG Poland), Martin Winther (senior art director Saatchi & Saatchi Poland) oraz Bartłomiej Wyszyński (wiceprezes i creative officer Artegence). Jako dziewiąty członek do zarządu dołączy przedstawiciel Klubu Brand Design.

Dotychczasowym prezesem KTR, przez 8 lat istnienia tej organizacji, był Kot Przybora, na co dzień pracujący w agencji PZL. – Powód mojej rezygnacji z tego stanowiska jest bardzo prosty: mam coraz mniej czasu, a może też i mniej energii, żeby nadrabiać nią braki czasu – wyjaśnia. – Bardzo chętnie natomiast w miarę możliwości będę brał udział w mniej oficjalny sposób w pracach SAR i Fundacji Ad Artis, o czym zresztą już rozmawialiśmy w SAR – zapowiada.

W ciągu najbliższych miesięcy nowy zarząd będzie pracował nad strategią i zadaniami dla Klubu Twórców Reklamy i związanej z nim Fundacji Sztuki SAR – Ad Artis. Przypomnijmy, że KTR m.in. organizuje Polski Festiwal Reklamy, prowadzi warsztaty kreatywne oraz rekomenduje polskich jurorów do Festiwalu Cannes Lions i Eurobest.

Dołącz do dyskusji: Wybrano nowe władze KTR, Kot Przybora odchodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl