Wygoda a nie niskie ceny napędzają przedświąteczne zakupy w sieci
Największą zaletą robienia zakupów w sieci jest wygoda, polegającana możliwości kupowania o każdej porze dnia.
Na taką odpowiedź wskazało 81 procent respondentów badaniaprzeprowadzonego przez firmę Nielsen Online - informuje serwisMarketing Charts.
Drugim najczęściej wymienianym powodem dla robienia zakupów wsieci była oszczędność czasu, na którą wskazało 77 procentbadanych. Kolejne najpopularniejsze odpowiedzi to: możliwośćporównywania cen w różnych sklepach online (61 procent) orazmożliwość łatwego wyszukania produktów (56 procent).
Tylko 46 procent respondentów wskazało tutaj na niskie cenyoferowane przez internetowe sklepy, a zaledwie 24 procent na niskiekoszty dostawy.
Największa grupa badanych (35 procent) zamierza przeznaczyć od25 do 50 procent pieniędzy ze swojego tegorocznego budżetuświątecznego na zakupy w internecie. 33 procent respondentów wydamniej niż 25 procent swojego budżetu w sieci, 20 procent zamierzatu przeznaczyć od 51 do 75 procent swoich pieniędzy, a 12 procentwięcej niż 75 procent swojego budżetu.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wygoda a nie niskie ceny napędzają przedświąteczne zakupy w sieci