Wykop.pl po dwóch latach znów w ofercie Goldbach Audience
Sieć reklamowa Goldbach Audience poszerzyła swoją ofertę o serwis Wykop.pl, podpisując z nim umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych.
Oznacza to, że Wykop.pl wraca do portfolio Goldbacha po prawie dwuletniej przerwie. W tym czasie sprzedażą powierzchni komercyjnych na stronie zajmowało się Biuro Reklamy Allegro.
Wykop.pl to już drugi wydawca, który zasilił w tym roku ofertę Goldbach Audience. W styczniu firma podpisała z GG Network umowę na wyłącznościową sprzedaż reklam w komunikatorze internetowym GG oraz na platformie radiowej OpenFm (więcej o tym).
W grudniu ub.r. Wykop.pl zanotował 1,78 mln użytkowników, 77,1 mln odsłon oraz 71 minut średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Wykop.pl po dwóch latach znów w ofercie Goldbach Audience