SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii „The Mud Soldier” na Euro Effie 2018. Polska bez nagród

Agencja Ogilvy otrzymała tytuł agencji roku, a kampania „The Mud Soldier” przygotowana przez Ogilvy&Social.Lab z Belgii dla Visit Flanders została uhonorowana statuetką Grand Prix na tegorocznym festiwalu EACA Euro Effie organizowanym przez  European Association of Communications Agencies (EACA).

Podczas tegorocznego Euro Effie 15 kampanii z 7 krajów w Europie zdobyło w sumie 20 statuetek. Zwycięzcy zostali wybrani przez międzynarodowe jury złożone z wyższych rangą przedstawicieli agencji i klientów pod przewodnictwem Adriana Fariny, starszego wiceprezesa ds. marketingu w Visa.

Po 4 nagrody trafiły do Belgii i Francji, 3 – do Wielkiej Brytanii, Słowacja i Hiszpania zdobyły po 2, a agencje z Niemiec i Danii – po 1.

Tytuł agencji roku otrzymała Ogilvy, nagrodzona 6 statuetkami: Grand Prix, dwiema złotymi(Brand Experience i Small Budget), jedną srebrną (Leisure&Entertainment) i dwiema brązowymi (Government, Institutional & Recruitment and Brand Re-vitalisation).

Brian McCarter, dyrektor ds. planowania w Ogilvy EMEA skomentował: - Efekty na Euro Effie są ważne, ponieważ przyczyniają się do wiedzy o tym, co działa w komunikacji marketingowej. W czasach, kiedy tak wiele w naszej branży zmienia się, kluczowe znaczenie ma wiedza na temat tego, co działa i udowodnienie zwrotu z inwestycji marketingowych. Uwielbiamy to, że Euro Effie rozpoznaje efektywność bez względu na to, skąd pochodzi, jaką formę przyjmuje, oraz jak dużą lub małą jest inwestycja. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy docenieni w tym roku za naszą pracę dla globalnego giganta FMCG i małego regionalnego stowarzyszenia turystycznego.


Grand Prix
The Mud Soldier/Visit Flanders/ Belgia
Agencja: Ogilvy & Social.Lab


Best demonstration of Integrated Effectiveness
Srebro:

Colorista L'Oreal Paris/L'Oreal Paris/Francja
Agencja: McCann Paris

Brand Experience
Złoto:

The Mud Soldier/Visit Flanders/ Belgia
Agencja: Ogilvy & Social.Lab

Brand Re - vitalisation
Brąz:

Getting real about underarms/Unilever/Wielka Brytania
Agencja: Ogilvy&Mather

Carpe Diem
Złoto:

The Forgotten Day for Freedom/O2/Słowacja
Agencja: Triad Advertising

Consumer Goods
Brąz:

Never Waste a Good Crisis: Leveragong Financial Chaos as Growth Catalyst/Bolia.com/Dania
Agencja: UncleGrey

FMCG
Złoto:
Magnum Pints/Unilever/Hiszpania
Agencja: Lola MullenLowe

Srebro:
Colorista L'Oreal Paris/ L'Oreal Paris/Francja
Agencja: McCann Paris

Brąz:
Toothpaste for gums/GSK/Wielka Brytania
Agencja: Grey Londyn

 

#KeepGoing/Cereal Partners Worldwide:Nestle&General Mills/ Francja
Agencja: McCann Paris

General healthcare &OTC products
Srebro:

Toothpaste for gums/GSK/Wielka Brytania
Agencja: Grey Londyn

Government, Institutional & Recruitment
Belgium. Uniquely Phenomenal/ FPS Chancellery of the Prime Minister/ Belgia
Agencja: Ogilvy&Social.Lab

IT/Telco
Srebro
:
The Forgotten Day for Freedom/O2/ Słowacja
Agencja: Triad Advertising

Leisure&Entertainment
Złoto:

Belgium. Uniquely Phenomenal/ FPS Chancellery of the Prime Minister/ Belgia
Agencja: Ogilvy&Social.Lab

Long-term Effectiveness
Srebro:

WYGS Noseblind/Procter&Gamble International/Niemcy
Agencja: Grey Germany
## NEWS https://www.coloribus.com/adsarchive/tv-commercials-online/febreze-wygs-noseblind-21734360/ ##

Brąz:
Canary Island „The 7 islands the became 47”/ Promotour Turismo de Canarias/Hiszpania
Agencja: DEC BBDO


Products/Services Launch
Brąz:

Sebastian-Twisted/Coty/Francja
Agencja: Proximity BBDO


Small Budget
Złoto:

The Mud Soldier/Visit Flanders/Belgia
Agencja: Ogilvy & Social.Lab


Positive Change Europe Social Good-Brands
Złoto:

The most German supermarket/Edeka/Niemcy
Agencja: Jung von Matt

Positive Change Europe Social Good -non Profit
Złoto:

How a Little Charity Grew Its Revenues And Saved More Art By Thinking Big/Art Fount/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe London

Child Focus – Closer than think you/Child Focus/Belgia
Agencja: Wunderman Antwerp

 

W tym roku żadna agencja z Polski nie została nagrodzona na Euro Effie 2018. W ub.r. ze statuetkami wróciła z festiwalu agencja DDB&Tribal. Złoto otrzymała za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland.

Festiwal Euro Effie organizowany jest przez European Association of Communications Agencies (EACA) przy wsparciu: Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii „The Mud Soldier” na Euro Effie 2018. Polska bez nagród

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl